Dari Lensa CM

Fotografi Itu Duniaku

Senja Di Putrajaya

Petang semalam saya pergi ke Putrajaya untuk melihat Pesta Bunga. Saya sampai di sana lebih kurang dalam pukul 6 setengah. Oleh kerana saya tak berapa pasti akan lokasinya, saya terjah aje ke area berdekatan jambatan. Nasib baik tekaan saya betul. Ketika saya sampai ada tiba biji belon udara panas sedang berapungan diudara. Selepas 'menembak' belon tersebut langit dah beransur suram menghampiri pukul 7 malam. Hilang kisah saya nak tengok bunga, saya bergegas pergi ke kawasan tasik pula sebab saya rasa disana pemandangan tentu lebih cantik untuk dirakamkan. Tambahan pula, saya belum pernah menembak gambar langit melepasi senja.





















6 comments:

Acai said...

Waaa, cantik gambar bro cm..:) rugi sangat tak dapat pergi sana..sbb ada hal yang tak dapat dielakkan,huhu..bilalh nak ada lagi camni..:(

Azita said...

mmg pro gambar2 cm snap!

Fiza Nordin said...

cm...sgt cantik...terpesona tgk...saya suker gambar yg ke 4 dr bawah tu..."bunga lalang di tabir senja"... :D

andalasadnan said...

salam kenal..
em.. mmg cantik suasana putrajaya waktu malam.. saya masih belum berkesempatan shoot waktu senja/malam. Baru2 ni, ada juga ke sana, tp tak ada kesempatan.. insyaallah raya nanti nk juga jalan2 + menembak di putrajaya.

hashlina said...

salam..wah cantik lak gambar2 kt dlm blog ni..blog pon menarik dan kemas..thanks for stopping by..ada masa nanti saya datang lagi hehe

warnaiman said...

cantik suka ngan no 2nd dari bawah :)

Followers

My Vintage Collections



1 - Canon EOS 50
2 - Canon EOS 5
3 - Canon AV-1
4 - Canon AE-1
5 - Canon Canonet 28
6 - Rolleicord
7 - Kiev 88
8 - Zenit TTL
9 - Olympus Pen EE-3 (2 units)
10 - Nikon EM
11 - Agfa Super Silette-L
12 - Halina Paulette
13 - Rollei 35 LED
14 - Kodak Retinette 1A
15 - Agfa Isoflash - Rapid C
16 - Balda Baldinette
17 - Certotix 6x9 Folding
18 - Nikon FG
19 - Minolta SRT 100X
20 - Asahi Pentax
21 - Yashica FX-3
22 - Minolta Hi-Matic F
23 - Samoca LE-11
24 - Canon Canonet (1st Version)
25 - Konica EE-Matic
26 - Halina Simplette
27 - Bencini Comet S
28 - Halina 35X (2 units)
29 - Yashica Minister III
30 - Halina 35X Super (2 units)
31 - Bell & Howell/Canonet 19
32 - Bencini Comet II
33 - Arrow Mini Spy
34 - Minetta Mini Spy
35 - Rollei 35B
36 - Practica Super TL
37 - Olympus OM10
38 - Halina 3000
39 - Rival 35

Accessories:
1 - Gossen Super Pilot Light Meter
2 - Agfa Lucimeter S - Camera Lightmeter
3 - Canon Canolite D Flash Strobe 35mm
4 - Rollei E15 Auto Flash Head Unit 35mm
5 - Agfa "Agfalux" Bakelite Photo Flash 35mm
6 - Hunter Standard II Electronic Flash Unit
7 - Canon Flash Unit J-2
8 - Duo Luse Folding Flash Gun
9 - Starblitz 160A Flash Gun
10 - Agfa ISI-Blitz Flash Unit (2 units)
11 - Canon Flash Unit J-3 (2 units)
12 - Gossen Sixtomat Exposure Meter
13 - Gossen Sixon Exposure Meter
14 - Etalon Automat-A Exposure Meter
15 - 3 units of Vintage Camera Self-Timer
16 - Kobold Z1 Flash Unit
17 - Watameter Rangefinder
18 - Hanimex PR-55 Exposure Meter

Talk Corner




ShoutMix